INFOPODATNIK.PL: PODATKI, PRAWO, FINANSE, BIZNES, GIEŁDA, INFORMACJE

Wirtualny recepcjonista w branży hair & beauty. Ile to kosztuje?

3 Październik
2017

Platformy ułatwiające zarządzanie salonami fryzjerskimi i gabinetami kosmetycznymi cieszą się coraz większą popularnością. Wystarczy tylko wspomnieć, że z jednego z najpopularniejszych rozwiązań tego typu – Versum, korzysta ponad 21 000 użytkowników. Ile trzeba zapłacić za używanie takiego narzędzia? Czy to się opłaca?

Ile to kosztuje?

Koszt korzystania z Versum jest stosunkowo niewielki i zależy od rozmiaru firmy, która będzie obsługiwana przy jego użyciu. Dla jednoosobowych salonów miesięczna opłata wynosi mniej niż 50 zł. To tyle, ile kosztuje lakier średniej klasy. Małe przedsiębiorstwa, które pracują na nie więcej niż 6 terminarzach, muszą liczyć się z kosztem 89 zł. Średnie firmy natomiast, używające maksymalnie 12 terminarzy, będą musiały zapłacić za dostęp do platformy 149 zł, a miesięczna opłata w wysokości 249 zł umożliwi obsługę programu bez żadnych limitów. Warto zaznaczyć, że użytkownicy Versum mogą zrezygnować z subskrypcji w każdej chwili, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Co ważne, nowi klienci Versum nie muszą od razu decydować się na zakup miesięcznego pakietu. Zupełnie za darmo mogą testować platformę przez 14 dni.

Niewielkiej opłaty natomiast wymaga usługa automatycznego wysyłania SMS-ów do klientów (w większości pakietów pula 50 wiadomości jest bezpłatna). Użytkownicy Versum mają także możliwość dodatkowego zainwestowania w marketing automatyczny, który pomoże przyciągnąć do salonu nowych klientów.

Akademia VERSUM

Jedna platforma – wiele możliwości

Versum pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu. Dzięki oprogramowaniu zarządzanie salonem staje się łatwiejsze. Co więcej, można to robić z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Dzięki temu właściciele oraz managerowie mogą nad nim czuwać nawet w delegacji czy na urlopie. Ogromną zaletą systemu jest wirtualny terminarz, dostosowany do potrzeb firm z branży hair & beauty. To rozwiązanie, które pozwala na sprawowanie pełnej kontroli nad wizytami w salonie. Upoważnieni pracownicy mogą wprowadzać do niego wizyty oraz zapisywać informacje o poszczególnych klientach. Narzędzie uwzględnia rodzaje zabiegów. Jest ono także kompatybilne z systemem rezerwacji online, który subskrybenci Versum mogą udostępnić na swojej stronie internetowej. Dzięki temu rezerwacje wykonywane w sieci automatycznie synchronizują się z wirtualnym terminarzem na platformie klienta.

Doskonały sposób na promocję salonu

Korzystanie z serwisu do zarządzania firmą umożliwia także prowadzenie skutecznych działań reklamowych. Kampanie marketingu automatycznego są niedrogie i pozwalają trafić do konkretnych osób, które są potencjalnymi klientami salonu. Usługa zachęci również stałych użytkowników do kolejnej wizyty w salonie. Jak przeprowadzić kampanię? Wystarczy stworzyć atrakcyjny e-mail lub SMS, a system wyśle go automatycznie do wszystkich ze zdefiniowanej grupy odbiorców. Warto zaznaczyć, że wizytówka subskrybentów Versum jest zamieszczana na Moment.pl, popularnym portalu do rezerwacji wizyt online.

Sprawdź nas na versum.pl !

 

 

Internetowa rezerwacja wizyt VERSUM

 

Materiał zewnętrzny

To może Cię zainteresować